Två utställningar till avklarade!

Loffe är frisk och pigg som han varit innan han fick ont i halsen så det är jätteskönt!

Förra helgen var Åsa i Lomma och ställde ut Fuji på deras inoficiella utställning och då blev han 2a bästa hane med jättefin kritik!
Igår (söndag) var Åsa iväg igen, denna gången på Nordskånska kennelklubbens utställning och då fick Fuji Very Good med mycket bra kritik. Känns bra att han fick det efter resultatet i Lidköping.
(Kritiken från båda utställningarna lägger jag in under veckan!)
Han har börjat äta bättre nu så vi hoppas att han ska gå upp mer eftersom det är Spaniel & retrieverklubbens dubbelutställning denna helgen! Då är Marica hemma och ska vara där själv på lördagen och ställa ut Fuji. Åsa är på marsvinsutställning och kommer vara med på söndagen.

Mer än så har det inte hänt sen sist tror jag.
Eftersom jag (Marica) befinner mig i Karlstad så skriver bara det som jag hört har hänt från mamma och pappa. Det blir bättre sen till sommaren när jag flyttar till skåne igen!

// Djuren i Asmundtorp
/Marica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0