OMGJORD HEMSIDA + ny adress!

Har tillbringat min kväll med att göra om hundarnas hemsida helt och hållet! Tycker det är superkul att göra och det blev riktigt bra faktiskt :)
Det enda som jag saknar i den nu är en minnes sida för Gizmo och Frazze, men det ska jag lägga till nästa gång tänkte jag.

Har skrivit ut papper och läst igenom allt som har med Fujis optigenteste att göra och vi ska nu bara spara lite pengar så att vi kan genomföra det. Vi vill ju gärna veta hur det ser ut för honom på den biten!

Åsa har tagit en massa nya bilder på oss att lägga på hemsidan, problemet är bara att kameran, med bilder befinner sig i skåne och hemsidan ligger på min dator i Värmland! Så det ska fixas nästa gång jag är nere på visit.

// Marica
http://www.sunseas.se/hundarna%20index%20ny.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0