Utställning i Malmö int

   Idag har vi varit i Malmö och jag har blivit utställd. Precis som innan förra utställningen så höll Marica på med min päls och  badade och fönade mig, onödigt mycket tycker jag. Men jag är ju så snäll och vet att det inte är lönt att kämpa emot och bara acceptera att det är så. Men lite kul var det att vara där iaf, träffade en massa roliga hundar som jag busade med :)
   Jag fick sitta själv i buren och jag satt fint utan att gnälla eller skälla efter Marica och Åsa. Jag visste ju att de var i närheten och snart kom tillbaka. Men Per har gjort en vagn till min bur så att jag ska åka i till och från utställningarna. När vi går in och ut. Men hur tänkte han egentligen? Det är jätteläskigt att sitta i den medans den rullar och man får ingen balans... Men sen när Marica och Åsa gick runt och tittade i de olika stånd så fick jag åka i den igen, en liten bit i taget och stod still emellanåt. Då gick det bättre och det var inte så läskigt.
  Hur gick det då på utställningen? Jo, jag blev placerad sist av 3 st i klassen. Fast att jag har ätit färskmat sen 3 veckor tillbaka. Jag har gått upp ca ett kilo och ser mer "manlig" ut. Marica sa att vi måste träna mer på att visa oss fint på utställningen. Så det ska vi göra till nästa utställning. Vet inte riktigt vilken det blir men någon blir det iallafall.

   Loffe och Gizmo har haft det lugnt och skönt med Per hela dan när vi varit borta. Varit i trädgården och fixat med dammen och annat.

   Nu skajag sova vidare för jag är jääääte trött.

//Fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0