Tidning i tusen bitar?

  Det där med att tugga sönder saker har blivit ett dagligt inslag i Fam Bengtsson/Szajbels hem nu. Och i 9 fall av 10 så får jag skulden! Som igår när Marica åkte iväg för att fira sin kompis födelsedag så blev vi ensamma hemma för Åsa och Per var och handlade. Vi var hemma i ca en timme själv och under den tiden så hann Fuji (jag?) att strimla en tidning ifrån Pers jobbväska i tusen bitar som sedan låg över hela golvet när Per & Åsa kom hem. Att en tidning går att dela i så många bitar är helt otroligt men det gick må ni tro.

   Som tur var så fick de ingen bild på förödelsen så det får ni inte se!

   Gårdagens offer var ett par DYRA skidglasögon, som jag låg och bet på när Marica vaknade... Jag hade kul iallafall, de får ju offra sig, eller hur?


// Loffe


HUR kan de skälla på mig när det är något som är söndertuggat alltid? Jag ser SÅ oskyldig ut ju och är SÅ söt...


/ Vi har fortfarande inte lyckats få in filmklippet ifrån utställningen på youtube... Kämpar på! / Marica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0