Utställning i Trelleborg

   I söndags var vi iväg på utställning igen, denna gången i Trelleborg. Vädret var verkligen på vår sida och solen värmde hela dagen.
   Jag var ensam i min klass och fick en 1a med HP så jag gick vidare till bästa hane. Men där åkte jag ut för jag mötte Mona-Lisas 2 fina hanar Tage och Charlie. Tage blev bästa hane och sen BIM. Stort Grattis till Mona och Tage :) 



   I torsdags var vi ute på ett annat litet äventyr. Jag, Loffe och Marica åkte till Örkeljunga för att hälsa på Farmor och Farfar i deras sommarstuga där. Vi gick i skogen där och låg i solen och mös! Sen sov vi över till Fredag och då var det bara Farmor där med oss. Vi gick en skogsrunda till och tittade på får och kor.
Det var en jättetrevlig vistelse där uppe och vi kommer göra det flera gånger till :)

   // Fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0