Bus i saxtorp!

   Jag och Marica kom hem för en liten stund sen och har varit i saxtorp med Rufus, Lia och Hanna och sprungit och busat. Det var mest, jag, Rufus och Lia som sprang faktiskt. Och jag var den som busade mest, Lia och Rufus vaktade och kollade alla kaninhål istället för att busa med mig.
   Marica tyckte att jag var jätteduktig och det funkade jättebra tillsammans med Rufus och Lia så det kommer vi göra fler gånger.

   Hanna berättade att det ska komma snö idag! Vem tror ni är lyckligare än mig? Snö är det roligaste som finns enligt mig faktiskt! Hoppas hoppas!

Nu ska jag vila vidare för att gå så länge och busa så länge gör en rätt så trött.

// Fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0