Utställningsträning i Malmö med Sydskånskakennelklubben

   Idag har vi varit i malmö och tränat på att visa upp oss i utställningsringen eftersom att min familj tycker att jag är så vacker så de ska ställa ut mig på hundutställningar. (Om ni inte redan visste att jag är vackrast)
   Inte nog med det, vi pratade med en cockeruppfödare (Maria ifrån Löddeköpinge) som tittade på hur jag hade blivit trimmad och klippt och hon tyckte att jag skulle fixas en massa till...
Så när vi kom hem så höll Marica på i 3 timmar med min päls! PHU säger jag bara..... Men nu är jag nog färdig till slut, Marica har lovat att lägga upp bilder på det färdiga resultatet här och på hemsidan. Hoppas nu att domaren tycker att jag är vackrast och inte att marica varit för märkvärdig med allt putsande på mig. För då vet vi vem som vi ska skylla på , eller hur!?

   Åsa ville tvunget att jag skulle skriva att Beda, ett av de där små djuren som bor i vår hall, har fått ungar. Jag har inte fått se dem än så jag vet inte riktigt vad hon menar med det. Men jag får väl se vad det handlar om så småningom antar jag.

   Vill även skänka en tanke till vår granne Östen som hastigt gick bort nu ikväll. 86 år gammal farbror som körde bil in i det sista och gjorde det väldigt bra faktiskt, alltid med kostym och glad. Vila i frid..

// Fuji

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-23 @ 13:32:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0