Kurstillfälle 3

Då har vi varit på det tredje kurstillfället i Allmänlydnad som jag och Fuji går.
Jag tycker att det är rätt kul att gå kurs. Jag får en massa uppmärksamhet och köttbullar hela tiden :) Himmelriket alltså! Vi lär oss en massa saker och träffar andra hundar, det är också kul och mycket nyttigt för mig (Säger Åsa).

Idag fick vi prova på uppletande av saker i en ruta och sen fick vi hitta och markera en leksak när vi gick längs ett staket. Vilket jag klarade galant såklart :)
Det blåste väldigt mycket idag i Svalöv under kursen och öronen fladdrade väldigt mycket i vinden men bättre med blåst än regn. Förra gången var vi våta så det droppade överallt men som tur var så hade vi fått vars ett BackonTrack-täcke så vi torkade ganska snabbt igen :)



//Loffe

Kommentarer
Postat av: Towe L Ottosson

Ni har kul ni grabbar!

Alltid kul med kurs!

Jag får vänta för matte går kurs som hon behöver själv så jag väntar troget på min tur.

Skall ni till Hässleholm den 4/9 Snapphaneutställningen det är brukshundklubben som har den.

Ha det gott!

Tass & Vov Ricco & Towe

2010-08-27 @ 18:35:42
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0