Vilken dag!

  Hej!

   Marica väckte mig 8.30 i morse då jag låg och sov jättegott.. Hon tyckte inte att man skulle kunna sova så länge när man är valp. Men hallå! Jag är ju 12 ½ vecka gammal nu... Vi gick upp och jag fick mat och åt upp alltihop.

   Igår var jag med min familj hos Hanning & Anneli i Kingelstad, ja Gizmo var också med. Där var jättekul att vara, en massa god mat hade de som jag luktade och tittade på. Men jag fick inte smaka... Taskigt, de säger att jag måste lära mig att äta min egen mat först :/

   Just det, jag och Marica körde en sväng till hennes jobb i Malmö och hämtade 4 stora lådor med saker till nästa utställning. Det var jätteläskigt där! HÖGA hyllor och truckar som körde omkring. Men Maricas arbetskamrater var jättesnälla och tyckte att jag var jättesöt. Dessutom fick jag ett "lille-skutt" gosedjur. Jag har ju inte så många redan :)

  Nu ligger jag och sover i Maricas säng medans hon skriver detta inlägg. Detta är första gången jag sover sen imorse. Har inte riktigt haft ro att sova.

Här kommer en bild på en riktigt snygg hund, vem är det undrar ni sä
kert? Det är ju jag FUJI !





Vi hörs imon
/Fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0