Valpkurs = toppen :)

  Nu har jag varit på valpkurs och det var jätte roligt! Fick se andra hundar och en massa dofter runt omkring. Passade på att vila på stolen brevid Marica när vi hade teori och fikade.
   Först tränade vi kontakt, Marica höll ut en godis i handen och när jag tittade på henne så fick jag godiset. Hur lätt som helst det hade vi ju tränat innan. Sen hade vi inkallning och jag sprang direkt till Åsa båda gångerna. Sen fikade vi och efter det gick vi ut igen och hade inkallning på ett annat ställe. Då var det Marica som jag fick springa till och det var jättekul. När jag sprungit till henne så lockade hon på mig och jag gick fint vid sidan om henne lös tillbaka till Åsa. Denna kursen kommer jag klara hur enkelt som helst!

   Nu ligger jag helt utslagen under Maricas stol och sover tillsammans med Gizmo. Imorgon ska vi åka bil långt till och jag ska få hälsa på min mamma (Siri) och min mammas matte Eva. Ska bli roligt och jag hoppas att hon känner igen mig :)
  Ska vila ut ordentligt nu. Hörs under helgen, Marica har datorn med sig så det blir updatering med både bilder och text.

Hörs
/Fuji

Lite bilder ifrån valpkursen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0