Papegoja?


   Igårkväll fick jag träffa Jansson på nära håll... En riktigt konstig en, husse sa att hon är en papegoja. Men det säger mig ingenting faktiskt! Har aldrig sett en sådan här förut. Trodde att hon bodde i sin bur bara.
  Hon var faktiskt ganska snäll, hon tittade på mig bara och jag tittade på henne. Vi kan nog bli polare :)

  Vet ni vad jag ska göra ikväll?? Jag ska börja valpkurs! Familjen säger att det är det kommer bli roligt, men jag har ingen aning om vad det är... Kan tänka mig att vi måste åka bil. Ska säga till Marica att lägga in bilder sen när vi kommit hem. Så får ni se vad det är också, om ni inte vet vad det är :)

  Nu ligger jag och sover i Bia-bädden, igen. Ska sova vidare o ladda till ikväll.


Hörs
/Fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0