På resande fot

   Marica väckte mig vid 7 idag men jag tyckte att det var mycket mysigare att ligga kvar så vi mös lite först. Sen fixade vi lite och körde sedan iväg med bilen vid 10.

   Runt 13.30 var vi framme vid första stopp. Kennel Milovi och min mamma :) Tror inte att hon hade saknat mig faktiskt men jag tyckte att det var kul att se henne iallafall. När vi gick ur bilen så skällde alla hundarna på mig och det var lite läskigt. Sen kom Eva ut och jag kände igen henne. Jag fick hoppa upp i Evas famn och hon höll mig mot staketet och jag fick hälsa lite på hennes hundar därigenom. Sen tog Marica mig i famnen och Eva släppte in oss. Marica satte ner mig på marken och rätt var det var hade jag en massa vuxna hundar runt om mig! Det var lite läskigt men jag stod upp och de fick lukta på mig och såg ganska snabbt att jag inte var farlig.
  Så vi stod där en stund och sedan fick jag hoppa in i valphagen! Var rädd för att de skulle lämna tillbaka mig :( Men Marica, Åsa och Malin var bara och tittade på min halvsysters valpar. Jag skällde och gnydde jättemycket men de låtsades inte höra mig...
   När de väl va klara så fick jag komma ut och då skällde mamma på mig :( Jag råkade nosa på en sten som hon ansåg var hennes i en grop som hon hade tagit egenrätt på...

   När vi varit på kennel Milovi så körde vi till Nybro och hämtade en fågel till Husse Per. Sen körde vi vidare till Skruv där vi nu är i en liten stuga som vi ska bo i när vi inte är på utställning.
Här kommer lite bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0