Min dag

   När Åsa skulle iväg till jobbet så åkte Marica också iväg och blev borta en HEL timme.... Och när hon kom hem så blev både jag och Gizmo jätteglada, mest jag tror jag.
   Hon hade varit på apoteket och köpt avmaskning till mig för att de tycker att jag är smal och äter dåligt. Så Eva (min mammas matte) tyckte att jag skulle äta en tablett i 3 dagar så skulle jag må bättre sen. Marica tryckte ner den i halsen på mig men varför? Jag kan ju tugga själv. Lirkade upp tabletten och tuggade på den istället, mycket bättre :)

   Hela dan har jag fått visa för familjen att jag kan ligga när de säger till mig att jag ska. Men jag kan ju det och varför behöva visa det hela tiden? Jo, en bra sak är ju att man får något gott när man gör det :)

   Lite bilder som Marica tagit på mig:



Nu ska jag få kvällsmat sen väntar sängen
Godnatt
Hörs
/Fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0