Massa hundar, på samma ställe?

   Idag har jag varit på ett ställe med Marica dit vi åkte bil, Brukshundklubb kallas det visst. Det fanns en massa hundar där, av olika sort. Åkte tillsammans , med min nya kompis Caddy. (En Australian Shepherd som är 20 veckor gammal)
   Vi var tre valpar som var på valpträffen där. Fast jag var minst. En 4 månaders schäfer och en svart riesensnauzer som var runt 6 mån. De var lite läskiga först men de var snälla. Den svarta skällde hela tiden och jag ville försöka få den att sluta genom att skälla på den. Men då skrattade instruktören åt mig för jag har inte fått någon bra röst än... Så de hörde mig knappt när jag skällde. Jag försökte ju iallafall!
   Så vi gick runt på området där de har planer och vi tränade lite sitt och stanna kvar. Marica tyckte att jag var duktig.
   Vi fikade lite och jag somnade i Maricas knä och efter det åkte vi hem. Somnade i bilen och nu ligger jag och sover i Maricas säng. Hoppas att hon vill sova snart hon med...

Phu, nu är jag trött...
Hörs
/Fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0