Loppor!

   Nu ikväll har det inte varit så speciellt roligt...
Marica hittade 2 loppor på Gizmo så hon körde iväg för att köpa något för att döda dem. Men hörru! Det var ju bara gizmo som du hittat loppor på, varför ska jag då behöva bada?
Badade blev vi båda två, usch inte kul alls :( Hoppas att de försvann nu...

  Maten har jag ätit dåligt idag också, men jag var inte så bra i magen i eftermiddags så då förstod de varför jag inte ville äta allt. Desto mer kan jag äta nu ikväll när jag får mat.

   Jag och Gizmo har varit ensamma hemma i ca 40 minuter idag och det gick väldigt bra. Vi sov båda två när Marica kom hem.

Det har varit en ganska lugn dag idag innan det blev kväll... Hoppas vi slipper loppor eller annan ohyra nu!
Annars blir jag arg på Gizmo!

Titta som de förnedrade mig när jag skulle bada!:

Hörs
// Fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0