Jag lever!

Jag har inte glömt att updatera, bara inte riktigt haft tid att sitta ner och knåpa ihop ett.

Min helg:
Lördag:
   Jag var med Marica när SSV hade smådjursutställning och alla där klappade och pussade på mig. Jag träffade en "hund" som var lite större än mig som hette Skanken. Han var jättekonstig, luktade inte alls som en hund.  Sen var Sixten där också så honom busade jag också lite med. Sen somnade jag i Maricas famn för jag blev så trött! Så vi körde hem kort efter det men jag gillar inte att sitta i buren läängst bak i bilen... Så ensamt och jag skäller men de verkar inte höra mig.
   Senare på kvällen var det dags att åka bil igen, denna gången blev det lite längre. Nämligen till Kingelstad och Lisbet & Nisse som hade kräftskiva. Redan innan vi körde dit så var jag trött så under middagen sov jag i Maricas knä. Sen busade jag lite och somnade i soffan när vi tittade på tv. När vi var ute och kissade så såg jag något konstigt i en bur. En vit minihund till! Men denna såg inte ut som de vi har hemma, den hade längre öron. Marica sa att det var en kanin.
   Senare på kvällen körde jag och Marica hem och efter jag fått min mat somnade jag direkt.

Söndag:
  Jag och Marica körde iväg i bilen igen men denna gången till Svalöv. Där var vi och tittade på en massa djur, på Maricas gamla gymnasieskola. Där var hur mycket som helst att titta på! När vi varit där körde vi hem och då somnade jag direkt när jag lade mig i biabädden.

Fullspäckad helg verkligen! Det där med att åka bil kunde man ju plockat bort. Annars har det varit jättekul :)

Hörs
/Fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0