Gäsp....

   Just nu ligger jag och sover i Maricas hög med sängkläder som hon vill sätta på hennes täcke och lägga på lakanet. Men jag har lagt beslag på det och det är jättemysigt att sova på. Provat det?

   Min dag idag
Jag väckte Marica vid 6 och då var det bara för henne att gå upp(fast hon är ledig ifrån skolan) så jag fick mat och sen fick jag komma ut och kissa. Jag åt inte upp all min mat, åt väldigt lite. Men vem är superhungrig på morgonen egentligen? (Förutom Gizmo då kanske)
  Sen satte vi oss vid tvn och Marica läste en bok och sedan somnade jag.
Dagen flöt på med massa bus och så sov jag en hel del.

Jag, Marica och Åsa var på en äng i närheten till där vi bor och där tränade vi "inkallaning", som de kallade det...
Åsa höll mig och Marica sprang iväg med min favorit leksak och godis och när Åsa släppte mig sprang jag i ILFART mot Marica och fick godis och lekte med min leksak. Varför inte springa dit egentligen? När hon har en massa gott godis :)
När vi sen gick hem så bar Marica mig men det var inte så kul, SÅ trött var jag faktiskt inte. Jag vill inte vara en assesoar och bli buren faktiskt! Men jag hade inte så mycket att välja på och när vi närmade oss huset så fick jag gå lös och det var roligt men lite läskigt... 

   Vi har också provat en annan sak för första gången idag. Jag fick stå på ett högt bord och där tyckte Marica att jag skulle lära mig att ligga på sidan. Det gillade jag inte alls... Men när jag låg stilla så fick jag godis så det var okej till sist. På detta bord pillade Marica på mina tassar och klor, det var ganska okej. Kittlade lite men jag fick godis mellan varje tass och förstod sen att det inte var farligt.

   Farfar har varit här på besök en runda också idag. Annars har det inte hänt så mycket mer. 

Vi hörs imorgon
/ Fuji

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0