Gäsp & Lek

 Halloj!

   Just nu ligger jag och sover i Bia-bädden i köket. Ni tror säkert att jag sover alltid... Men så är det inte riktigt, vissa dagar sover jag inte mycket och vissa jättemycket. Och självklart passar Marica på att skriva här när jag sover. 

  I förmiddags så var Gizmo med mig när jag var ute och kissade på baksidan av huset. Så helt plötsligt började Marica busa med Gizmo och jaga honom, jag var inte sen på att hänga på och helt plötsligt så var det han och jag som lekte. Det var jättekul! Min storebror och jag :) Han är faktiskt ganska rolig trots allt.

   Matte Åsa har berättat för mig att vi ska ut och åka bil i helgen, ganska långt. Inte jätteroligt men det är alltid kul att följa med familjen :) De säger att det är bra för då lär jag mig att vara med och vid nya miljöer. Så blir jag inte så orolig för nya platser när jag blir stor. När vi kör på fredag ska vi hälsa på min mamma och hennes flock :D Ska bli roligt att få träffa mamma igen, hoppas att hon känner igen mig.

  Nu ska jag sova vidare

Hörs
Fuij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0