Valpkurs igen

  Då har vi ikväll varit på valpkurs igen, SÅ roligt det är. Man lär sig nya saker hela tiden och såklart får man en massa GODIS. Som jag såklart älskar :)
  Idag hade vi inkallning genom två personer första gången och andra gången samma fast Marica gömde sig bakom ett agilityhinder. Jag sprang förbi henne först men sen hittade jag henne.
  Sen var vi inomhus och lärde oss att stanna kvar och vi fick prova på början till apportering.
Nästa gång ska vi vara i skogen och lägga spår sa instruktörerna, undrar vad det är men det låter skoj.

  Glömde berätta en sak, Loffe var också med på valpkursen idag. Men han var mest med för att kolla in omgivningan och få lite träning på det. Tror han var ganska rädd och frös nog lite. Men det går över. Marica har lovat stt göra ett täcke till Loffe så han ska slippa frysa sen. Inte bara på brukshundklubben utan när vi är ute härhemma också.

  Nu kommer nog både jag och Loffe att sova gott :)

Hörs
/Fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0