Updatering

   Detta med blogg funkar lite si o sådär faktiskt... Men det kommer nog vara så emellanåt faktiskt. Ibland skrivs det mer och ibland lite mindre, Det händer ju inte saker hela tiden.

   Sen sist har jag varit på utställning med marsvinen igen och det är faktiskt ganska kul, människor överallt och en massa som vill klappa en :) Men på utställningen så hade Jessie med sig råttor och det var inte så kul för en av dem bet mig i nosen och det gjorde jätteont! Så nu har jag en liten vit prick på nosen efter det.

   Den roligaste nyheten är att jag ska få en lillebror!! Eftersom att Gizmo kommer att bli helt blind och helt döv inom ett år så bestämde sig min familj för att skaffa en lillebror till oss för att jag inte ska behöva vara själv sen när Gizmo inte finns här mer. Marica går i skolan och är borta 2-2½ timme varje dag så är det den bästa tiden nu att skaffa honom. Och det skulle vara tråkigt för mig att vara själv.
   På söndag sätter vi oss i bilen och kör upp till Torsås igen och kennel Milovi och hämtar honom. Han är en son efter min halvsyster Milovis Lava. Han kommer att heta Loffe och har färgen Blue roan & sobel så han är ganska lik Gizmos färg men inte riktigt.
Såhär ser han ut:

Bild ifrån Kennel Milovi

Hörs
/Fuji


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0