Helg

   Phu, vilken helg. Eller igår var nog den intensivaste tror jag. Marica väckte mig vid 4.45, sen satte hon mig i bilen tillsammans med Åsa och Per. Sen åkte vi till Landskrona och lämnade dem där för de skulle till tyskland. Sen hem igen, sov till 8.30 då vi gick upp. Jag fick frukost och Gizmo också. Sen körde vi till Kågeröd och Finnstorpsdammarna där vi skulle fira kusin Fredrik som 12 år. Människorna fick frukostbullar och vi hundar ingenting... Rufus och Lia var där också och jag och Lia busade jättemycket. När vi ätit så gick vi ca 4 km i skogen och jag fick springa lös nästan hela tiden vilket var jättekul! Jag sprang efter Lia och Rufus och sprang sen till Marica när hon kallade på mig. Det luktade jättegott överallt men jag stannade hos min flock hela tiden :)

   Efter att vi varit där så körde vi hem och jag och Gizmo fick bada för vi hade blivit smutsiga. Sen körde vi till Billeberga för att fortsätta kalaset där med lunch och negerbollar och kladdkaka till efterätt. Men jag fick inte smaka något såklart... Vi stannade hos Totte & Hanna resten av dagen och vid 17-tiden körde Marica iväg och hämtade Åsa och Per i Landskrona och sen hem och lastade av det som de köpt. Sen åt de mat där igen och jag busade med Lia och vi körde hem vid 21.30 och jag sov ända till klockan 9 imorse så trött jag var.

   Idag har min familj städat hela huset och höststädat utomhus. Plockat undan möblerna och skruvat isär marsvinens uteburar. Och jag var ju tvungen att hela tiden hålla koll på vad de gjorde så jag kunde inte sova så mycket.
  För en liten stund sen kom mormor och morfar och har ätit Tacos med Marica, Åsa & Per.

Tog lite bilder på kalaset de kommer kanske senare in här eller imorgon.

   Det blev inte att vi hämtade vår nya lillebror Loffe idag utan det blir i veckan istället. En av hans syskon hade blivit sjuk. Tidigast på tisdag kan vi hämta honom men det blir nog onsdag. Ni får veta det här när han kommit hem :)

Hörs
/Fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0