BUS

   När man har en lillebror så är det (nästan) aldrig en lugn stund... Han vill busa HELA tiden fast att både han och jag är trött... Men det är jättekul att äntligen ha någon att busa med för Gizmo vill inte busa med mig på samma sätt.

   Ännu en tand är tappad och jag ser ganska rolig ut i munnen... Men man kan alltid trösta sig med att de växer ut igen och då får jag vuxentänder ! :) (Har Marica sagt iallafall)

   Jag har lärt mig ett nytt trick! Marica säger skäms till mig och jag sänker huvudet och lägger min tass över nosen! Hur lätt som helst! Men vad gör man inte för lite godis :P
   Ska se om jag kan lägga in en bild på det senare så ni får se :)

Nu ska jag och Loffe busa vidare!

Hörs
Fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0