Veterinär, igen...

   Nu ska jag , Loffe få skriva och berätta lite här i bloggen.
Sen jag flyttade till Asmundtorp har jag kissat vääldigt ofta, fast att jag precis varit ute så kissar jag inne ändå... Jag har också kliat mig i öronen jättemycket så jag och Marica åkte till veterinär Erik. Åsa hade sparat urin som vi hade med oss och som Erik undersökte och kom fram till att jag har en bakteriell urinvägsinfektion. Sedan tittade han in mina öron och där hittade han öronskabb. Så Marica åkte och hämtade ut medicin till mig som jag ska ta för att bli frisk och Fuji fick också medicin ifall han också har öronskabb.
   Just nu ligger jag och sover i soffan brevid Fuji, hoppas att jag slipper gå upp och kissa inatt.

Marica håller på att lägga ut nya bilder på oss på hemsidan och en ny banner är på gång, som jag också ska vara med på såklart :) Så håll koll här och på hemsidan så ser ni inom kort nya bilder.

Höres
Loffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0