Updatering

   Har varit dålig updaterin nu men det har inte hänt så mycket. Så det är en orsak till det.
Igår blev Fuji 5 månader och Loffe 3 månader gammal! Grattis till dem! Tiden går så otroligt fort.

   Loffe han har fått långa ben och ser ganska rolig ut och Fuji, fast han äter dåligt, har blivit så stor och har lagt på sig bra. Några centimeter lägre än Gizmo nu bara.

   Det är tråkigt väder ute så man vill inte ut och hitta på saker med de små, eftersom Loffe haft urinvägsinfektion vill man inte att han ska bli kall och sjuk igen. Så det är bättre att vänta tills han blir lite större och när det är uppehåll. Annars planerar vi att åka ut till järavallen eller saxtorp och gå och träna i skogen.

   Fuji är fortfarande rädd för allt men Loffe är helt tvärt om. När Fuji är osäker så skickar han fram Loffe för att kolla att det är okej först, ser ganska kul ut.
En annan sak som Fuji har upptäckt är riktigt kul är att krypa under bäddmadrassen i min säng... I morse låg han dock under lakanet på bäddmaddrassen.

   Min datorsladd har blivit gnagad på så den vågar jag inte använda, alltså blir inte hemsidan updaterad på någon vecka innan jag fått en ny. Som tur är så tog jag en försäkring på datorn och den gällde även sladden så jag får en ny. Beräknat till den 14/12 -09, men förhoppningsvis så går det fortare.

// Marica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0