Några dagar sen..

   Tiden går verkligen fort! Jag har redan växt säger min familj, ja och visst så när jag bättre och det är lättare att hoppa upp i sängen :) Fuji har också växt en del sen jag flyttade hit, men klart vi gör det för vi är ju valpar.
  Igår så var jag, Marica, Malin och Fuji i Svalöv i smådjursstallet där och tittade på alla djuren. Det var riktigt läskigt! Massa folk som städade och fixade med djuren och sen mycket dofter och ljud överallt. Men det var kul, om man ser till den delen där vi kom fram och var inne i smådjursstallet, bilfärden var inte så kul. Men det är ju tur att Fuji också sitter där så jag slipper vara själv där bak.

   Jag och Fuji har busat hela morgonen och ligger nu och sover vääldigt gott. Hoppas kunna fortsätta med det ett bra tag till. När vi vaknar ska Marica gå med oss til en äng där vi kan springa lösa och busa allihop. Gjorde det förra veckan och det var jättekul!

  Titta in på min uppfödares hemsida för att ett av mina syskon kommit tillbaka, en svart/vit sobel tik som är 11 veckor gammal precis som jag alltså. Hon är jättesöt och vill ha ett nytt hem.
www.milovi.se

Ska bita Marica i tån så att hon sätter in bilderna från helgen på hemsidan igen. Det funkade inte förra gången...

Hörs
/Loffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0