Updaterat

   Min hemsida har blivit updaterad nu med nya bilder och Marica har gjort en banner till mig nu. Ni får jättegärna länka till min hemsida, så kan jag länka till er sen :)
Såhär ser min banner ut:
http://www.sunseas.se/Fuji%20index.htm

   Min dag idag har varit bra, jag har ätit nästan all min mat idag. Lämnade några kulor kvar, så att Gizmo kan få smaka lite också. Visst är jag snäll? 
   När lill-matte Marica kom hem så blev jag SÅ glad för matte Åsa hade lämnat mig helt själv hemma med Gizmo när hon körde till jobbet... Jag grät jättemycket och jättehögt när hon gick men inte stannade hon och väntade tills Marica kom hem. Så taskigt.... De säger att jag måste lära mig att vara själv hemma men usch vad det är jobbigt! (Man behöver ju inte berätta att det bara var drygt 30 minuter som vi ver ensamma innan Marica kom, för ni tycker säkert inte att det är länge. Men om man är hund så känns det som hur länge som helst! Särskilt valpar... Det visste ni väl? Eller det är kanske bara jag?)
   När Marica väl kom hem och jag hade pussat henne klart i hela ansiktet så fick jag komma ut och kissa i trädgården. Sen skulle hon på toaletten, när hon satt där så skällde jag på henne men hon förstod inte vad jag ville. Hon trodde bara att jag sökte uppmärksamhet. MEN jag var så duktig att jag skulle säga till att jag behövde ut och bajsa. Men det förstod hon inte så jag fick lägga det inne istället... När hon sen såg det så kände hon sig jättedum och sa förlåt till mig. Bra det, man ska kunna inse sina fel! Så nu vet de vad de vill till nästa gång jag säger till.

   Har jag något annat att berätta kanske? Hmm... Ja, Marica vill tvunget att jag ska lägga upp denna bilden på mig när jag sover i hennes säng...

Hur skönt som helst!

Jag fick träffa en mini hund i fredags, förstår inte riktigt vad det är för något än men vi har en massa av dem i hallen och de låter konstigt när jag luktar på dem!


Det var allt för denna gången!

hörs
/ Fuji

Kommentarer
Postat av: Sanna

Söta bilder på det lilla livet :)

2009-08-31 @ 18:42:14
Postat av: Sixten

Blir så avis på alla fina bilder som Marica fixar på dig.

Såg dig nästan inte i hennes säng ;) Härligt med mycket plats.Men du måste lära dig att hoppa i sängen så att alla sängkläderna är en enda röra.

Tack för att jag fick komma med på din sida.

Vovve kram , Sixten...

2009-08-31 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0