Ny dag

   Nu är jag vaken igen efter en lång nats sömn. Matte tycker att jag är duktig som sover hela natten utan att vakna. Men det är klart att man inte vill vakna mitt i natten och gå ut och kissa när det är helt mörkt! Det vet vem som helst, SÅ smart är jag faktiskt..

   7 väckte jag lill-matte Marica, jag har en bra metod för att få henne att vakna. Idag satt jag bakom hennes kudde och flåsade henne i ansiktet. Det tog inte lång tid innan hon vaknade. Den taktiken rekomenderar jag! När vi hade varit ute och kissat så fick jag mat men jag var inte så hungrig idag och åt bara lite grann. Alla är ju inte pigga på att äta direkt på morgonen faktiskt...
   När jag hade ätit klart så gick jag in och väckte matte Åsa och fick komma upp i sängen och gosa lite. Sen väckte jag Gizmo genom att hoppa upp på hans mage och slicka honom i ansiktet. Fast han har inte riktigt förstått att jag bara vill mysa lite och vara nära för han bara morrar på mig när jag gör det. Efter det var det husses tur att bli väckt.

   Sen var det full rulle igen, ungefär så ser mina morgonar ut nuförtiden. Jag väcker marica, hon tar ut mig och sen är det matdags och efter det är det lite bus. Oftast så somnar jag efter buset.

   *Gäsp* Nu är det nog dags att slumra lite...
Vi hörs // Fuji


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0