Kväll

   Nu är min dag slut. Dags att sova säger de.
   Visst är det konstigt att man blir extra sömnig och trött när det blir mörkt ute?

   Idag har jag varit duktig och ätit upp all min mat 3 av mina 4 mål mat. Det börjar arta sig med ätandet säger min familj. Det låter som om det ska vara något bra. Hoppa det är det :)
Jag har fått träffa en ny människa idag, en kompis till Marica som heter Linda. Hon var jätterolig att leka med, jag bet henne i fingrarna och slickade henne en massa i ansiktet. Sen bet jag i hennes tröja med. Man måste ju visa vad man är för en direkt! Även hon tyckte att jag var jättesöt. Hon åkte hem för en liten stund sen, tror att hon blev lite rädd för mig... Men hon var rolig och ganska snäll så hoppas hon kommer och hälsar på mig fler gånger :)

  Vad som händer imorgon vet jag inte riktigt något om än, det får vi allt se. Lite bus kanske? Bita och försöka få igång storebror Gizmo till att leka med mig? Sova? Äta?

Vi hörs imorgon!

Sov gott, för det ska jag allt göra :)
Fuji

Ps. Jag tycker allt att ni som varit här och tittat ska lämna ett avtryck i min tassgästbok på min hemsida. Hade varit kul att se hur många och vem som är inne och läser om mina påhitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0